Friday, March 2, 2018

Cara Rawat EKZEMA Dengan Cepat


Cara Rawat EKZEMA Dengan Cepat





Bayi anda kena Ekzema?

Tiba-tiba anak terkena eczema? Hati ibu yang penyayang sudah pasti  runsing dan susah hati. Jika anak demam pun kita tak senang duduk ini kan pula eczema. Gatal ya amat.
Saya pasti ibu-ibu diluar sana tercari-cari cara terbaik untuk merawat eczema anak sendiri sebelum ia melarat kan?
Saya memahaminya kerana anak saya juga pernah mengalaminya seawal usia dalam pantang. Ye la, bila terkena eczema keadaannya akan:
  • Rasa gatal-gatal dan memedihkan
  • Terasa panas dibahagian kulit luka
  • Bintik-bintik merah timbul
  • Kulit akan berair dan bersisik
Jika orang dewasa terkena eczema pun dah rasa sakit berair dan tak selesa, ini kan pula anak-anak kecil kita. Sedih dan runsing hati seorang ibu hanya tuhan saja yang tahu.
Jadi saya ingin bantu dan kongsikan kepada ibu-ibu diluar sana bagaimana cara saya merawat eczema anak saya tanpa mengambil ubat dari doktor dengan hanya menggunakan air khas yang dihasilkan dari teknologi Jepun.


Dengan cara mudah saja digunakan hanya spray saja di bahagian yang terjadi ekzema .
Maklumat lanjut di https://miracle.onpay.my/order/form/sz

Jumpa di next post

No comments:

Post a Comment